SimonJansen.reismee.nl

Welkom

Hallo allemaal,

Bij een reis naar het buitenland is het tegenwoordig traditie op een weblog bij te houden, dus ook ik zal jullie de komende maanden gaan vervelen/vermaken met mijn avonturen in Spanje.

Zoals je ziet is de site nog niet helemaal in de stijl van mijn reis, maar zodra ik in Zaragoza aankom zal ik meteen een paar leuke foto's uploaden :)

Trouwens: vul rechts (hint voor bepaalde mensen: -->) je email adres in (onder het kopje 'Blijf op de hoogte'), dan krijg je om de zoveel dagen het verrassende berichtje dat 'Simon weer iets heeft meegemaakt', of iets dergelijks.

Story so far (SSF): Ik ben nog in Nederland en vertrek op zondag 28 november naar Zaragoza, als al het papierwerk tenminste in orde komt.

Oh ja: directe communicatie ga ik waarschijnlijk in zijn geheel via skype doen, dus voeg me toe! En voel je vrij om deze blog te delen met anderen waarvan je denkt dat ze misschien geïntresseerd zijn :)

Verwachte tijd volgende post: zondag 28 november, 's avonds.

Simon

Reacties

Reacties

Ceri

'hint voor bepaalde mensen'... Heel subtiel. Wat erg dat ik je niet eens een flinke afscheidsknuffel heb gegeven maandag! Ik was helemaal vergeten dat het al zo dichtbij was. Dus bij deze: *HUG!*

¡Buena suerte, caro Simon!

Mees

Lieve ome Simon,
Als je terugkomt uit Spanje ben ik al weer vier maanden. Gelukkig zien we elkaar over 3 weekjes ook weer! Veel succes, ook van papa en mama.
Groetjes Mees

joke mathot

ik leef met je mee. oma joke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!