SimonJansen.reismee.nl

Scholierenbezoek

Hola chicas y chicos,

Waarschijnlijk in het kader van een open dag o.i.d. kregen we vandaag bezoek van een groep scholieren die hier een en ander de horen kregen over de nobele kunst van de robotica (zie ook de foto's). Grappig genoeg lijkt het interesseniveau onder een groep scholieren bij dergelijke activiteiten een universele constante, want voor mij had het net zo goed een groep Nederlandse scholieren kunnen zijn: zelfde merkkleren, zelfde uitdrukkingsloze gezichten en zelfde matig applausje na de demonstraties. Maar goed, het was wel gezellig :) De demonstraties zelf waren overigens niet bijster interessant: een robot die iemand volgt en een demonstratie van de software die ik nu ook in mijn eigen project gebruik.

Daarnaast waren vandaag ook de mensen terug die afgelopen week in Eindhoven waren voor een project, met name de beheerder hier, Luis. Op mijn werkplek lag een krant open en ik vroeg me al geirriteerd af wie op mijn plek een krant had zitten lezen, toen ik zag dat het een Nederlandse krant was. Bleek dat ze een kopie van de cursor hadden gevonden waar ik een paar weken geleden een stukje in had geschreven over mijn stage. Met als gevolg dat ik zojuist voor het hele lab mijn stuk heb moeten vertalen, want ze wilden natuurlijk allemaal weten wat ik over hen geschreven had. Gelukkig had ik niets gemeens over ze geschreven :)

En tot slot: mijn laatste maand hier is net begonnen, dus de einddatum begint in zicht te komen.

Simon

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!