SimonJansen.reismee.nl

Eerste werkdag

Ik zit nu halverwege mijn eerste dag op de uni hier. Verveel me behoorlijk, dus ik dacht: ik ga mijn blog even aanvullen :)

Ik zit hier een spiksplinter nieuw gebouw op de campus, staat er pas een paar maanden, op een kamer samen met een man of 5 6 en 1 vrouw. Laat je niets wijsmaken: ook in Spanje is de verdeling man-vrouw binnen de Engineering wereld ongeveer 100:1, ik heb het nagevraagd

Ik kwam erachter dat ik eigenlijk bij de verkeerde afdeling ben neergezet. Mijn onderzoek gaat over vision en object herkenning en de jongens hier zijn bezig met vier robots in formatie obstakels te laten ontwijken. Vanmiddag is er als het goed is een test, en ik hoop een paar leuke foto's te kunnen maken :)

Hoe dan ook: de mensen zijn in ieder geval erg aardig en ik heb een afspraak gemaakt met mijn begeleider hier om morgen hopelijk inhoudelijk te kunnen afspreken wat ik nou precies ga doen.

Nu toch een 'Bus tarjeta' (zeg maar: OV-chipkaart) kopen en een supermarkt vinden....

Simon

Reacties

Reacties

Reinder J. Reinders

Ha mafkees! Heel aangekomen dus. Mooi om te horen. Ik hoop dat ze daar op die uni jou snel aan je goede project zetten, wat een klungels zijn het anders. 'T is net thuis. Maak nog eens wat kiekjes. Hoe zijn de chica's?
Succes met je eerste week, volgende week wens ik je dan succes met je tweede week etc.. Heb je je scheurkalender nog meegenomen?
Pas op voor de ETA. Je zit toch wel griezelig dicht bij Baskenland als je het zo ziet.
Veel plezier,

RJ

Laura

Verkeerde afdeling??? Lekker vaag!!! Is je begeleider wel de goede? Succes met je supermarkt!
En Reinder, ik ga van je kalender genieten vanaf 1 januari :) Ton en Gerda hadden overigens precies dezelfde kalender gekocht, maar die is weer omgeruild.

gerda

Hoi Simon, doen ze daar wel aan vision herkenning, of ben je in de aap gelogeerd? Kunnne die spanjaarden wel wat met robots?

Ton van Waas

Hallo Simon, als de sataliet kaart klopt zit jij blijkbaar op een mooie plek langs het water. Ziet er al leuk uit allemaal. Ik blijf je volgen, groetjes Ton

j.m.mathot@gmail com

dag simon ik bid voor je oma joke

HA Jansen

Fijn iets van je te horen op deze manier.
Je eerste berichten zijn fijn om te lezen.
Hartelekke groet

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!