SimonJansen.reismee.nl

Na de vakantie

Hallo Hollanders,

De vakantie is hier gelukkig voorbij, dus vandaag ben ik eindelijk weer echt aan de slag gegaan. Was maar goed ook, want ik werd heel eenzaam :( Ik heb natuurlijk wel via de skype sinterklaas (half) mogen meevieren, wat erg leuk was :)

Ik moet nog wat software installeren voor ik echt aan de slag kan en in afwachting daarvan ben ik vandaag maar wat gaan experimenteren met de software die ik al had. Ik zag dat de jongens hier ook een aantal Lego robots hebben, dus ik ben maar gaan proberen om die aan te sturen met de nieuwe software. Nu kan ik dus officieel zeggen dat ik voor mijn stage onderzoek met lego speel :) Het zal je trouwens verbazen hoe populair dat spul bij robotisten is, elk instituut of universiteit heeft wel een softwarepakket of handleiding voor dat spul online staan en ik heb het sterke vermoeden dat de meeste ook hele dozen lego hebben (net als eindhoven en Zaragoza).

Kijk even naar de nieuwe foto's, er staan dit keer mensen op :)

En nu moet ik gaan, want ik ben door Pablo uitgenodigd om te komen basketballen... Ik heb geen sportkleren, weet ongeveer waar ik moet zijn en heb al jaren niet meer echt gebasketbalt, maar goed. We kijken hoe het gaat :)

Simon

p.s. het is hier 12 graden :)

Reacties

Reacties

Jeske

Hey Siem!

Nog geen overstromingen zoals in sommige delen van Spanje dankzij die fameuze regen? :) Lekker weer aan de slag zie ik, mooi zo! Ben nog steeds gevloerd helaas -_-
Ik spreek je snel weer!

XX

Simon

Haha, nee dat is gelukkig alleen in het Zuiden :) voorlopig...
Ach, achter mijn gebouw begint de woestijn, dus voor een overstroming ben ik niet echt bang.

Ceri

Buurman, ik hier?

Wat slecht van mij dat ik zo weinig op je blog heb gereageerd! Foei!

Ik ben heel blij dat je het leuk hebt daar (en warm!) en dat je je blog lekker aanvult! Het is heel leuk om te lezen en ik zal eens wat vaker reageren, ha ha!

Knuffel!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!