SimonJansen.reismee.nl

Nog een verhaal

Hola,

Het wordt steeds lastiger om een goede titel voor een nieuw verhaal te verzinnen, zoveel spannende dingen maak niet mee :) Toch even een korte tekst met de stand van zaken hier.

De afgelopen dagen gaan heel langzaam, omdat ik nog steeds niet alle benodigde software heb geinstalleerd. Ik kreeg foutmelding op foutmelding, veroudere versies en nog veel meer rotzooi. We hebben hier gelukkig iemand die alles van de software afweet en mij helpt, maar die was maandag in Lille. Ik dacht dat hij daar was voor een conferentie of uitwisseling of iets dergelijks, maar dat bleek iets anders te zijn. Hij en zijn vriendin hadden hun zinnen gezet om een specifiek soort puppy en via internet hadden ze twee plekken gevonden waar die te vinden was: Lille en Londen. Dus wat doet de arme student: hij stapt zaterochtend in zijn 'coche' (auto) en rijdt 12 uur, 2600 km naar Lille. Hij moest ook de hele terugreis rijden, want zijn vriendin had haar handen vol aan de nieuwe pub :) Arme kerel...

Ik heb overigens vandaag eindelijk de Spanjaarden kennis laten maken met de stroopwafel. Ik zal vanavond de foto's online zetten :) Het is net alsof je een groep eekhoorns voorzichtig aan beukennootjes ziet knabbelen. De reviews van de groep waren echter lovend. Volgende week tijd om de dropjes in de strijd te gooien :)

Hasta luego!

Simon

Reacties

Reacties

ha jansen

vind het gewoon fijn om te lezen hoe het bij je gaat,maar dit is gelof ik herhaling van me eerste bericht

tante Sjaan

Leuk hoor iets van je neef te zien,en te horen
Ggroetjes je tanteeniet er maar van ,en veel suxses

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!