SimonJansen.reismee.nl

Feliz Navidad

Het is mijn laatste dag in Spanje dit jaar. Morgen (vrijdag) vlieg ik voor de kerstdagen terug naar Nederland. 2 januarie vlieg ik weer terug en tot die tijd zal ik waarschijnlijk niet veel boeiends te bloggen hebben.

Het project is nu echt op gang gekomen (zie ook de foto's) en ergens vind ik het jammer dat ik nu net weg ga. Aan de andere kant: ik ben ook wel erg blij om weer een weekje thuis te zijn. Het is sowieso nu erg rustig hier, want bijna de helft is al naar huis voor de kerst. Vanmiddag heb ik nog een laatste overleg met mijn begeleider en dan heb ook ik vakantie.

Ik verveelde me trouwens nogal in de eerste weken, omdat veel software nog niet werkte en toen zag ik dat ze hier een mooie doos lego hadden. Als bezigheidstherapie ben ik toen maar een robot gaan bouwen (iets wat ik voor mijn hobby al jaren doe) en heb de software voor de camera die ze hier hebben ontwikkeld gekoppeld aan de aansturing van de robot. Gisteren kwam mijn professor kijken en zei dat hij erg onder de indruk was. De afdeling hier is namelijk vrij goed als het gaat om software, maar daar houdt het op. De koppeling met een werkelijk rijdende robot doen ze hier zelden. Kortom: ze vinden het een leuk project, dus ik hoop dat daar in de toekomst nog eens moois van komt.

Dat was het al weer voor deze keer. Voor iedereen die ik de komende week niet zie:

Feliz Navidad y prospero ano nuevo!! (vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar)

p.s. Voor de mierenneukers onder u: ik weet dat er op de n van ano een ~ moet, maar ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om vreemde tekens in linux te gebruiken...

Reacties

Reacties

Evelien

Hoi Simon,
Goed vlucht! Ik hoop maar dat je gewn vertaging hebt.
tot morgen.
groetjes Evelien

Sjaan

Ik hoop dat je een snelle reis hebt,want je weet het nu maar niet,met al die sneeuw.
Fijne kerstdagen en een heel goed 2011

Ton van Waas

Ach, ach jammer nu van al die sneeuw voor jou, nu kan je vandaag niet naar Nederland komen. Voordeel is dat Laura (heeft echt goed de griep te pakken) jou nu niet ziek kan maken. Hopelijk gaat het 2e kerstdag allemaal beter met haar en lukt het jou wel om hier te komen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!