SimonJansen.reismee.nl

Lang leve Ryanair

's Ochtends vroeg om 7:30 bij de bushalte. Veel mensen met veel koffers, allemaal nog erg slaperig, maar allen vol energie voor de reis.

Met deze mensen, waar je tijdens de busreis naar het vliegveld toch wel een band mee opbouwt, sta ik in de rij om in te checken. Ik sta bijna vooraan en twee mensen voor mij hebben hun koffer al ingeleverd. Ik stap naar de balie als het mijn beurt is, maar op dat moment gaat de telefoon. De man achter de balie steekt een hand op en ik wacht beleeft tot hij het gesprek heeft afgerond. Hij legt de hoorn neer, kijkt mij droevig, alsof er net iemand overleden is en zegt:

I AM SORRY, THE FLIGHT HAS BEEN CANCELLED!!!!!!!!!!!!!!

Ik was een van de weinige die het nieuws kalm opnam. in de groep Belgen achter mij begon een meisje (jaar of 20) spontaan te huilen. Omdat ik zo vroeg was, stond ik ook vooraan bij de omboekingen. Dus:

IK VLIEG NAAR EINDHOVEN OP ZONDAG 26 DECEMBER, AANKOMST 13:10.

Ik ben er dus helaas niet met de kerstdagen. Ik zal 25 december doorbrengen in een trein naar Madrid en dan in een hotelkamer, want de vroegste trein op zondag komt tien minuten voor vertrek van mijn vlucht aan.

Ach ja, zo is het leven :) Wie weet wat kerst in Madrid mij brengt. Ik hoop in ieder geval zondag dus in Nederland te zijn en dan alsnog veel mensen te zien.

Simon

Reacties

Reacties

ha jansen

zal evenzogoed wel een fijne kerst en feestdagen worden

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!