SimonJansen.reismee.nl

Na de vakantie

Hallo allemaal,

Ook in Spanje is de vakantie weer voorbij. De meeste studenten en scholieren zijn deze hele week nog vrij, maar wij zijn vandaag alweer begonnen.

De reis terug was zonder grote problemen. Mijn vlucht had 1 uur vertraging, maar daar zeuren we niet over. Ik begin wel steeds meer aan hekel te krijgen aan drukke vliegvelden en stations, met alle drukte, voordringende mensen en huilende babies.

Ik ben in de vakantie ziek geworden en dat ben ik helaas nog steeds. Het is niet makkelijk om je te concentreren om een scherm met codes terwijl er iemand van binnen uit op je voorhoofd hamert. Ik denk dat ik vandaag dan ook niet te lang blijf werken. Hopelijk ben ik morgen beter...

Een positieve noot: ik heb vandaag weer gesproken met mijn begeleider en ik heb een duidelijk project voor de komende maanden. De professor hier en blijkbaar ook mijn begeleider in Eindhoven waren onder de indruk van mijn combinatie tussen de software hier en de lego robot. Ze willen dat ik een aantal tests ga uitvoeren met de robot en ga aantonen wat de mogelijkheden ermee zijn. Het is verder wat lastig uit te leggen, maar ik ga in ieder geval werken aan iets wat ik leuk vind.

Zo, ik krijg hoofdpijn van al dit tikken, dus ik laat het hier weer bij.

Gelukkig nieuwjaar voor iedereen die ik niet gesproken heb!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!