SimonJansen.reismee.nl

Alweer een verhaal

Hallo allemaal,

Ik vond het wel weer tijd om iets van me te laten horen en bovendien heb ik geen zin om na te denken over een probleem met de robot. Ik ben gelukkig weer over mijn griep/koorts heen, maar ik was wel een paar dagen goed ziek. Ik mailde mijn begeleider hierover en die bood prompt aan om met mij naar een dokter te gaan, medicijnen voor me te kopen en zelfs mijn boodschappen te doen. Dit vond ik wel heel ver gaan, dus ik dat heb ik toch maar zelf gedaan.

Ik heb het sterke vermoeden dat ik een epidemie in Zaragoza ben begonnen. Net een dag nadat ik beter was, kwam mijn hospita naar mij toe, snotterend en gekleed in een badjas. Toen ze vroeg of ik ook ziek was, schudde ik verbaasd en onschuldig mijn hoofd. 'Ziek, ik? Welnee. Ben ik ook nooit geweest. Ik heb geen zeldzame Nederlandse ziekte meegenomen of zo.' Toen ik begin deze week weer begon waren er twee collega's van me ook ziek en toen ik ernaar vroeg bleek zo'n beetje iedereen wel een familielid of vriend te hebben die griep en koorts had...

En morgen ga ik naar Barcelona! Laura vliegt morgenochtend al en we ontmoeten elkaar daar 's middags. Als ik maandag terug ben hoop ik weer wat leuke foto's online te kunnen zetten.

groeten en alvast een fijn weekend!

Simon

Reacties

Reacties

Ton van Waas

Heel veel plezier samen dit weekend in Barcelona.

Ineke

Hoi Simon,

Gelukkig ben je weer beter, Laura komt morgen en dan kunnen jullie samen genieten van het mooie Barcelona heel veel plezier.

Groet Ineke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!