SimonJansen.reismee.nl

Weekend!!

Hallo allemaal,

Het is weer weekend! En dat betekent dat ook mijn werkweek weer voorbij is. Ik word er toch wel gaar van om elke dag met hetzelfde probleem bezig te zijn en om elke ochtend wakker te worden met het idee: 'Oh ja, dat werkte niet gisteren, hopen dat ik vandaag een oplossing vind.'

Maar daar ga ik de komende dagen niet aan denken, gewoon lekker van het weekend genieten. Ik ga dan ook helemaal niets doen, behalve mezelf bezighouden met andere zaken dan de studie. En natuurlijk lekker uitslapen.

Maar waar ik eigenlijk deze post voor wilde schrijven: Enige tijd geleden kreeg een mailtje uit Eindhoven van de redactie van de 'cursor', een 'Informatie- en opinieblad van de Technische Universiteit Eindhoven', althans, dat zegt de website. In het kader van de opinie of de informatie (daar ben ik eigenlijk niet zeker over), zijn ze elke maand op zoek naar bijdragen voor hun buitenland rubriek, getiteld 'Hoe is het in...'. Ik verveelde me destijds nogal dus ik heb met mijn hoofd in een soort 'in 1-2-3 in godsnaam dan maar' gevoel gezegd dat ik op zich best wel iets wilde schrijven, mochten zeinteressehebben. En verdomd, nog geen twee uur later zat ik eraan vast. Lang verhaal kort:

http://web.tue.nl/cursor/internet/jaargang53/cursor15/student/student.php?page=s_enhoeist

Als je trouwens niet met de TU/e bekend bent is het ook leuk om gewoon eens de rest van de site te bekijken.

Simon

P.S. Zijn er trouwens mensen die dit lezen die naar de manifestatie in Den Haag zijn gegaan? Ik heb begrepen dat dat niet helemaal goed is afgelopen...

Reacties

Reacties

Jeske

Ik was dabei :D Het was erg leuk totdat een stel iets te enthousiaste en iets te radicale types de grote enge politieagenten te paard gingen bekogelen. Toen was ik al vreedzaam op weg naar het Binnenhof waar ik nooit aankwam vanwege een dikke vette politiebus die de weg blokkeerde. Dus dan maar naar de Mc en de winkels en het strand :P
Ben daarna nog uit eten geweest in Scheveningen, geslaagd dagje heur :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!